ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 12 تير 1393برچسب:سوشا مکانی, توسط saied |

دروازه بان تیم پرسپولیس درباره بازگشت نیلسون به این تیم گفت: «خوشحالم که از این پس کنار دروازه بان فصل پیش این تیم تمریناتم را ادامه می دهم.»

 

سوشا مکانی در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: «در این مدت و پس از بازگشت از اردوی اردبیل شرایط بدنی خوبی پیدا کرده ام و زیر نظر آقای غلامپور تمرینات مفیدی را پشت سر گذاشته ام.»

 

وی در خصوص بازی اخیر پرسپولیس برابر پدیده مشهد بیان کرد: «مسابقات تدارکاتی بیشتر جنبه محک خوردن دارد و فکر می کنم این بازی برای ما مفید بود. برد و باخت در دیدارهای دوستانه اینچنینی اهمیت چندانی ندارد.»

 

مکانی که در دو نیمه این بازی دروازه بان فیکس پرسپولیس بود از کار کردن با دو خط دفاعی متفاوت در دو نیمه راضی به نظر می رسید و در این باره خاطرنشان کرد: «برای من تفاوتی نمی کند با چه مدافعانی کار می کنم و این از خصوصیات خوب من است که می توانم خیلی زود با مدافعانی که پیش روی من قرار می گیرند هماهنگ شوم.»

 

دروازه بان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نظرت درباره بازگشت نیلسون چیست؟ گفت: «روزی که در پرسپولیس قرارداد می بستم حرفی از نیامدن نیلسون به پرسپولیس مطرح نبود و من در این تیم کار خودم را انجام می دهم و همانطور که در پست های دیگر تیم رقابت بین بازیکنان ذخیره و اصلی وجود دارد ما نیز در کنار رفاقت با هم رقابت خواهیم کرد.»

 

وی ادامه داد: «نیلسون دروازه بان باتجربه ای است و من هم از روزی که به پرسپولیس آمدم، کوه انگیزه هستم. قطعا این دو خصوصیت در کنار هم در تمرینات به ما کمک می کند تا شرایط بهتری درون دروازه تیم پرسپولیس به وجود بیاوریم.»

 

مکانی در ادامه تاکید کرد: «وقتی خبردار شدم نیلسون به پرسپولیس برمی گردد خوشحال شدم چون با حضور بازیکنان باتجربه ای مانند نیلسون سطح تمرینات بالاتر هم می رود.»

 

دروازه بان پرسپولیس در خصوص جدایی خلعتبری و سیدجلال حسینی از این تیم یادآور شد: «هر دوی این عزیزان فوتبالیست های لایق و شایسته ای هستند ولی باید به تصمیم آنها احترام گذاشت چراکه قطعا فوتبالیستی در سطح خلعتبری و حسینی تصمیم اشتباهی نمی گیرند که به ضررشان تمام شود، ضمن اینکه در این باره کادر فنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس بهتر می توانند اظهارنظر کنند.»

 

مکانی درباره احتمال پیوستن مدافع فصل پیش نفت به پرسپولیس گفت: «احمد آل نعمه جزو بهترین مدافعان حال حاضر لیگ برتر محسوب می شود و قطعا پیوستن او به پرسپولیس می تواند باعث مستحکم تر شدن خط دفاعی تیم شود. ما با هم یک فصل خوب را در فولاد پشت سر گذاشتیم و او از ارکان مهم قهرمانی فولاد در فصل پیش محسوب می شود. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و باز هم با آل نعمه هم تیمی شوم.»

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: